Weinfeld Eugen

Dr mr EUGEN WEINFELD

Dr mr Weinfeld rođen je 1886. u Novom Sadu, gde je položio maturu 1905. Odlazi u Budimpeštu i studira medicinu 1905-1908. Prekida te studije i stupa na farmaciju. Kao pripravnik služio je u apoteci kod „Belog krsta" u Novom Sadu (zakupac je bio mr Zigmond Lukač). Na praksi je 1908—1909, a onda odlazi u Koložvar (Cluj), gde 1911. stiče diplomu magistra farmacije.

Posle završenih studija 1911-1912. provodi u Sanitetskom zavodu Budimpeštanskog univerziteta i stiče stepen doktora farmacije. Radio je kao saradnik u apoteci Jovana Grossingera u Novom Sadu, u Eršekujvaru, Pečuju i Zemunu kod Hinka Štreima. God. 1912-1913. služio je đački rok u vojsci i radio u garnizonskoj apoteci u Beču. God. 1922-1925, provodi na usavršavanju u Mađarskoj. 1926-1927. provizor je apoteke nasl. mr Oktavije Mirković^ Jugović u Subotici. 1928. dobija dozvolu za otvaranje apoteke u Stanišiću, ali je već 1939. napušta i prodaje mr Ireni Hauslohner.

Pisao je interesantne članke u „Farmaciji" — Novi Sad, i „Apotekarskom vjesniku" — Zagreb.

God. 1941. odlazi u Budimpeštu, ali ga tamo zatvaraju i odvode u Nemačku, gde je stradao.