Varon Nis

Hajim Varon

Leon Varon

Leon Varon

Liza Varon

Liza Varon

Liza Varon i Manok Branislav

Liza Varon i Manok Branislav

Rena Varon

Ichak Menaše, Izrael, objašnjava:
1. Grupna fotografija sa podnaslovom picture.jpg

1. Grupna fotografija
Ovo je fotografija sa svadbe Ichaka Menaše(moj djed) i Roza Varon (moja baka) 1912 godine.
Drugi slijeva gore iznad žene sa bjelom kapicom je Solomon Varon otac Roze Varon, ispod žena sa bijelom kapicom je Rika Varon majka Roze Varon, do nje je mlada Roza Varon i Ichak Menaše (1885 Pirot - 1979 Tel Aviv Jafa 94 god), kraj Ichaka Menašea je Rašel Bahar (ona je bila udata za Ben Cion Menaše 1845 - 1933 on je bio rabin u Nišu, Pirotu i Sofija, Rašel i Ben Cion roditelji Ichaka Menašea. Ben Cion se ne nalazi na ovoj slici. Ben Cion je imao jos braće ali Ichak zna još jednog po imenu a to je Avram Menaše koji je isto bio rabin ali viši nego Ben Cion. I njihov otac se zvao takodje Ichak Menaše (1810 - 1856 ?) umro je kad je Ben Cionu bilo 11 godina. Gore četvrti s desna je Čilibi Jom Tov Menaše (rodio se 1887 Pirot godina smrti nepoznata) brat mladoženje (Ichaka Menašea) kraj njega je treća s desna Ester Menaše (1875 - 1950 godina smrti nije sigurna)ona je bila udata za Elija Kastro iz Niša on je sin Moše Kastro i Rifke Kastro (Adanja). Moše Kastro je bio snabdjevač srpske vojske hranom. Elija Kastro je prvi s desna gore on je bio veliki izvoznik jaja iz Bugarske za Njemačku. Dole je Zarifa Kastro kćerka Moše Kastra i njen prijatelj. Djeca koja se vide na slici su braca i sestre od Roze Varon ali ne znam ko je ko.

2. picture 001 na ovoj slici je Moše Menaše ( rodio se 1918 Sofija - moj tata) sin Ichaka i Roze Menaše. Moj tata je do 1995 pjevao u horu Cadikov. U Bugarskoj je pjevao i u ansamblu milicije.

picture 002 je Čilibi Jom Tov Menaše on je bio predsednik hora Cadikov u Sofiji. 1910 on je bio prvi u osnivanju ovog hora. Dirigent hora je bio Peter Rendev. Čilibi se 1920 preselio u Beograd bio je poslovan čovjek i bio je nešto kao sekretar jevrejske opštine.On je radio zajedno sa Bukić Pijade i Jakov Čelebonović

4. picture 003 Prva slijeva je Ester Kastro (Menase) iza nje je kućna pomoćnica do Ester je Moše (moj otac) zatim Rudi Menaše (očev brat moj stric) zatim Elija Kastro i iza Ichak i Roza(Varon) Menaše.

5. Svadba sina dr Bore Varona

5. picture 004 je fotografija sa svadbe sina dr. Bore Varona. prvi red s lijeva prva je ćena Bore Varona Matilda Ben David zatim njihov sin i snaja Drugi red slijeva prva je Žana Levi kćerka od Meir Levi i Matilde Varon ona je zajedno sa mužem iskočila iz voza kad su prevozili u logor i tako su ostali u životu (s njima je zajedno iskočio i Rudi Abravanel iz Pirota). Pored Žane je moj tata Mose Menaše zatim Roza (Varon) Menaše, Ichak Menaše zatim kćerka dr. Avrama Nisima zatim Avram Nisim iza njih je Nisim Nisim (Nidža) kraj Avrama je njegova žena Matilda Varon a zatim njihova ćerka sa mužem.

1 je Bencion i Rašel(Bahar) Menaše rabin u Nišu, Pirotu i Sofiji. Snimljeno u Sofiji 1933.

Bencion Menaše

4. S leva Mika Haim Varon (1905 – 1942) (žena Mirjam 1908 – 1942) sin Solomona i Rike Varon slika poslata sestri i zetu 28.10.1921

S leva Moše, Rudolf (Rudi) i Solomon Menaše sinovi Roze (Varon) i Ichaka Menaše

6. Roza (Varon) i Ichak Menaše 1912 u Nišu

7. Roza(Varon),Rudolf (Rudi) i Ichak Menaše

8. Kuća Moše – Šiki Varon u Nišu u Sinđelićevoj 19

ЕЛЕКТРИЧНА ЦЕНТРАЛА ЈАКОВА РУБЕНА ВАРОНА У КЛАДОВУ Napisao: Ранко Јаковљевић