Uskoro Izlazi Pet Neobjavljenih Romana J D Salingera

Uskoro izlazi pet neobjavljenih romana J.D. Salingera
Otkrivena tajna autora romana
"Lovac u žitu"

Autori nove biografije američkog književnika J.D. Salingera tvrde da su proniknuli u tajnu jedne od velikih zagonetki koja već desetljećima golica maštu javnosti i izdavačke industrije: na čemu je autor kultnog romana "Lovac u žitu" radio posljednjih pedeset godina svojeg života, piše britanski Guardian.

Knjiga Dejvida Šildsa i Šejn Salerno Selindžer objavio je beogradski izdavač Admiral Books 2014.
u prevodu Gorana Skrobonje

Kako tvrde David Shields i Shane Salerno u svojoj knjizi "Salinger" koja izlazi 3. rujna, pisac koji je posljednjih pola stoljeća svojeg života proveo u samonametnutoj izolaciji ostavio je detaljne planove za posthumnu objavu još pet romana, koji bi svjetlo dana trebali ugledati nakon 2015.
Nakon osam godina iscrpnih istraživanja i eks-kluzivnih intervjua s više od 200 ljudi, Shields i Salerno prikupili su daleko najdetaljnije podatke o dosad neobjavljenim materijalima velikoga pisca koji je posljednje književno djelo objavio 1965, a posljednji intervju dao daleke 1980.
Istodobno s objavom knjige, 6. rujna izaći će i Salernov dokumentarni film "Salinger", cjelovita biografija jednog od najvoljenijih i najzagonetnijih literarnih figura 20. stoljeća.
Pozivajući se na "dva nezavisna i odvojena izvora", autori tvrde kako imaju "dokumentirane i potvrđene" informacije o novim romanima. Jedan od novih naslova bit će "The Last and Best of the Peter Pans" a u njemu će se ponovno pojaviti glavni junak proslavljenog i često kontroverznog romana "Lovac u žitu", Holden Caulfield. Zbirka "The Family Glass" donijet će nove priče o obitelji Glass iz romana "Franny i Zooey" i drugih Salingerovih djela. Uz to, nova će se djela tematski dotaknuti Salingerovih godina u Drugom svjetskom ratu i njegovog zani-manja za istočnjačke religije. Zasad se ne zna ime potencijalnog nakladnika.
"Lovac u žitu" objavljen je 1951, odmah postignuvši golem uspjeh. Kontroverzna priča o mladenačkoj tjeskobi ispričana iz vizure 17-godišnjeg Holdena Caulfielda zabranjivana je zbog nepristojnog riječnika, seksualnih tema i odbacivanja tradicionalnih američkih vrijednosti. Roman je svejedno postao jedan od najutjecajnijih američkih romana 20. stoljeća.
Salinger je nakon toga 1953. objavio zbirku kratkih priča "Devet priča", pa "Franny i Zooey" (1961), te dvije novele "Podignite visoko krovnu gredu tesari" i "Seymor-uvod"(1963). Njegovo posljednje objavljeno djelo, novela "Hapworth 16, 1924", izašla je u časopisu The New Yorker 19. lipnja 1965.
Salinger nije volio pozornost javnosti, te se sve više povlačio od svijeta. Posljednjih pedeset godina svojeg života, do smrti 2010, proveo je u izolaciji u maloj kući na osami u Cornishu, New Hampshire. Čitavo to vrijeme, javnost i izdavačka industrija nisu prestajali sa špekulacijama o tome čime se svo to vrijeme bavio. Zna se da je nastavio s pisanjem - sam Salinger u jednom je intervjuu za list New York Times 1974. kazao kako svakodnevno piše, ali samo "za sebe".
Nova biografija na 700 stranica nudi nove uvide u autorov svijet, ispričan kroz svjedočanstva njegovih suboraca, članova obitelji, bliskih prijatelja, razrednih kolega, susjeda, izdavača, urednika i drugih ljudi s kojima je dolazio u kontakt.
Piše: N24