U Novom Domu Kulture U Arielu Prikazivace Se Pozorisne Preds

U NOVOM DOMU KULTURE U ARIELU PRIKAZIVA]E SE POZORIŠNE PREDSTAVE

U Arielu će se od oktobra održavati pozorišne predstave u novom, jednom od najlepših domova kulture u Izraelu, čija izgradnja je okončana nakon dugo vremena. U sali doma ima 540 mesta za publiku. Svoje gostovanje u Arielu najavila su najznačajnija pozorišta u zemlji: Habima, Hakameri, Bejt Lesin, Beer Ševa… I to će biti prvi put da se posle Šestodnevnog rata priredjuju pozorišne predstave van “zelene linije”.
Ova odluka nastala je nakon duge polemike u kojoj su reditelji, glumci i muzičari odbijali da do-dju u Šomron, mada je većina glasala da kulturu treba posmatrati van politike i da svaki gradjanin Izraela ima pravo da prisustvuje pozorišnim predstavama.
Predsednik Netanjahu oštro je kritikovao umetnike koji ne žele da se pojave u Šomronu sa upozo-renjem da država neće finansijski podržavati ona pozorišta koja odbijaju da učestvuju u predstavama na Zapadnoj obali. Njega su podržali ministar fi-nansija Juval Štajnic i Limor Livnat, ministarka kulture i sporta, kao i mnogi članovi Kneseta. Diskusija o gostovanju još uvek nije završena, krajnji rezultati znaće se početkom oktobra.
Nekad I Sad Godina 1 Broj 5 Septembar/Oktobar 2010