Sporazum O Kulturnoj Suradnji S Izraelom

Sporazum o kulturnoj suradnji
s Izraelom

23.7.2010. - Hrvatski ministar kulture mr. sc. Božo Biškupić i veleposlanik Države Izrael Yossi Amrani potpisali su Program kulturne i obrazovne suradnje između Vlade Republike Hrvatske i Vlade Države Izraela za godine 2010 - 2012.
Program je potpisan prilikom službenog posjeta izraelskog predsjednika Shimona Peresa kojem je priređen svečani doček u uredu predsjednika Repu-blike Hrvatske Ive Josipovića.
Oslanjajući se na povijesne veze i kulturnu tradiciju, Program potiče suradnju kulturnih i obrazovnih insti-tucija i umjetnika u obje zemlje. Prije svega to se odnosi na sudjelovanje umjetnika na izložbama, glazbenim, plesnim i kazališnim festivalima, radio-nicama i seminarima, zatim suradnju između muzeja, galerija i ustanova za zaštitu kulturne baštine, te drugih institucija koje se bave istraživanjem i zaštitom pokretne, nepokretne i nematerijalne baštine.
Na području obrazovanja potiče se suradnja obra-zovnih ustanova, razmjena informacija, dokumentacije i stručnjaka kao i dodjela stipendija za usavršavanje i poslijediplomske studije.
Programom kulturne i obrazovne suradnje između Vlade Republike Hrvatske i Vlade Države Izraela za godine 2010 – 2012. također se potiče razmjena mladeži te suradnja na području športa.

CENDO
Nekad I Sad Godina 1 Broj 5 Septembar/Oktobar 2010