Priznanje Ivanu Ivanjiju

Priznanje Ivanu Ivanjiju
Poštovani gospodine Ivanji,
Čestitamo Vam na priznanju koje ste zaslužili i dostavljamo Vam osnovne podatke o Nagradi grada Zrenjanina.
Nagrada grada Zrenjanina priznanje je koje se svake godine dodeljuje uoči novogodišnjih praznika, a na osnovu odgovarajuće Odluke opštine, odnosno Grada Zrenjanina. U prilogu Vam dostavljamo Oba-veštenje o dodeli Nagrade grada, koje je prethodilo odluci o dobitnicima.
Predlog da Vi budete kandidat za dodelu Nagrade grada za 2009. godinu, a praktično, za Vaše životno delo i doprinos afirmaciji grada u kom ste rođeni, zajednički su podneli predsednik Skupštine grada Zrenjanina Aleksandar Marton, njegov zamenik Predrag Jeremić i novinar i publicista iz Zrenjanina Miodrag Grubački. Komisija je predlog prihvatila jednoglasno. Takođe u prilogu dostavljamo Vam i tekst gorepomenutog predloga da upravo Vama pripadne ova nagrada.
Među trinaest prispelih predloga, Komisija je odlučila da, osim Vama, Nagradu grada Zrenjanina za 2009. godinu dodeli i gospodinu Momiru Rniću, zaslužnom sportisti Srbije, nekadašnjem kapitenu rukometne reprezentacije Jugoslavije, a danas treneru i aktivnom sportskom radniku iz Zrenjanina.
Iako je zaista teško porediti dobitnike Nagrade grada Zrenjanina, jer se radi o dometima u različitim oblastima života i rada, možemo Vas obavestiti da su prethodnih godina dobitnici, između ostalih, bili i književnici Pavle Ugrinov i Vojislav Zorić, kao i po-zorišni scenograf i kostimograf Miodrag Tabački, koji su svi potekli iz ove sredine.
Tokom svečanosti na kojoj će Vam biti dodeljena Nagrada grada Zrenjanina, biće dodeljena i priznanja mladim talentima iz Zrenjanina koji su se, u 2009. godini, istakli u oblasti umetnosti i sporta. Predviđen je i kraći umetnički program, u kom će učestvovati neki od nagrađenih mladih talenata i muzičari iz našeg grada.
Vama i gospodinu Rniću Nagradu će dodeliti predsednik Skupštine grada Zrenjanina Aleksandar Marton.
U skladu s dosadašnjom tradicijom, naša je želja da se, u ime nagrađenih, obratite skupu kraćom besedom, u trajanju do 5 min. Nadamo se da ćete prihvatiti ovaj naš poziv i očekujemo Vas u sredu, 23. decembra, u 11 časova, u Baroknoj sali Gradske kuće u Zrenjaninu.
S poštovanjem, Mr Olivera Ristić Kostić šef kabineta predsednika Skupštine grada Zrenjanina
Ivan Ivanji je prisustvovao svečanosti u Zrenjaninu gde mu je predata nagrada.