Kruna Ras

TUŽNA VEST IZ PARIZA
Odlazak Krune Ras
Ovih dana iz Pariza je stigla tužna vest da je nesrećnim slučajem izgubila živst Kruna Ras, voditelj i novinar Trećeg kanala.
Kćerka slikara i reditelja Radomira Stevića Rasa i glumice Eve Ras, 24-godišnja Kruna Ras je široj, naročito mlađoj televizijskoj publici bila znana kao voditelj tulum-emisije „Ragt,u 11te", na Trećem kanalu. Njen TV imidž činile su duga, plava kovrdžava kosa i krupne, žive oči. Pokretljiva, govorljiva i uvek beskrajno dobro raspoložena, zasipala je gledaoce obiljem informacija. Uspešno je sarađivala u magazinu o filmu „Sweet movie", i u drugim emisijama za mlade, a kao vrstan poznava¬lac muzike bila je poznata i kao reditelj spotova za hevi-metal grupe.
Na javnu scenu je stupila kao vunderkind, u osmoj godini, kao autor romana „Srećna porodica", u izdanju BIGZ-a. Napisala je i knjigu „Pustolovine nestašnih zečića", koju je izdao Nolit. Studirala je režiju na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu. TV Beograd je otkupila njenu dramu „Ponovo zajedno" koju je trebalo i da režira kao diplomski rad. U Parizu je živela oko godinu dana i pohađala studije režije na Univerzitetu Pariz osam.
B. Dž.
Politika, 930731