Izrael Zainteresovan Za Ulaganja U Srbiji

Artur Kol: Izrael zainteresovan za ulaganja u Srbiji

Ambasador Izraela u Beogradu Artur Kol izjavio je danas u Užicu da su investitori iz njegove zemlje zainteresovani za ulaganja u Srbiji u oblastima poljoprivrede, metalske i vojne industrije.
Uz podsećanje na dobre odnose i bliskost srpskog i jevrejskog naroda ambasador Kol je rekao da je nedavno obostrano ukidanje viza između Srbije i Izraela u interesu još bolje saradnje, čiji efekti će se najviše osetiti u raznim sektorima turizma.
Gradonačelnik Užica Jovan Marković je na prijemu koji je priredio u čast ambasadora Izraela rekao da je dobro što su investitori iz Izraela, pored Beograda, prepoznali svoj interes za ulaganja i u drugim regionima Srbije.
Marković se založio da Užice bude grad domaćin državnoj delegaciji i privrednicima Izraela koji bi uskoro trebalo da posete Srbiju u nameri da prošire privrednu i drugu saradnju između dve zemlje.
Ambasador Izraela je posredstvom organizacije Naša Srbija poklonio socijalnim i humanitarnim ustanovama Užica šleper kancelarijskog i ostalog nameštaja.
Tanjug

NEKAD I SAD Godina 1 Broj 6 Novembar/Decembar 2010